Web
Flove
Social Media Days er årets største arena for kompetanse og networking innen kommunikasjonsbransjen og sosiale medier.
Kunde
Social Media Days
Jobb
Identitet
Februar 2015 ble Social Media Days arrangert for femte år på rad – denne gangen med helt ny logo og profil designet av Big Fish. 560 fagfolk innen sosiale medier samlet seg i Oslo Kongressenter. Konseptet er selvfølgelig inspirert av sosiale medier, der synlighet og humor er viktige elementer.
Som en del av arrangementet ble det nye priskonseptet, Gullenken, presentert. Den nøye balanserte Gullenken er designet av Big Fish og håndlaget av Tobbe Malm – hver statuett er et unikt eksemplar, ulik fra de andre.
Web
Flove
Web
Movel: Min Side
Identitet, Print, SOME, Web
Tribe
Identitet
Harestulia
Identitet, Print, Web
Eiendom Norge
Web
Tromsø Arctic Pride
Identitet, Innhold, Web
Becour
Identitet, Webdesign
Bravo
Identitet, Web
Parallell
Identitet, Web
Minuttest
Web
Svalbards Miljøvernfond
Identitet, Print, Web
Fløylia
Identitet, Print, Web
2Care
Identitet, Print, SOME, Web
Trewerket
Identitet, Web
Michelet & Co
Identitet, Web
Track my Electricity
Identitet, Web
Workplace Oo
Identitet, Web
Redd fjorden
Web
AIM Norway
Identitet, Print, Web
Skøien Gastrobar
Web
Inocean
Web
Hunton
Print, Redaksjon
Svalbard Miljøvernfond
Identitet
Gullbranson
Identitet, Print, SOME, Web
MFO
Identitet, Print, Web
Ørbn
Identitet, Print
ReArctic
Identitet, Web
YSA Design
Web
Oslo Museum
Identitet, Web
Gullruten
App-design, Identitet
Biathlon Target Analyzer
Identitet
Hjem
Innhold
Ocean Hyway Cluster