Sekoya
  • kunde

    Sekoya

  • tjeneste

    Foto / Logo / Nettsider / Visuell identitet

  • www.sekoya.no

En ny standard for likestillings- og velferdstjenester.

Sekoya utvikler bærekraftige og brukersentrerte helsetjenester gjennom investeringer og samarbeid med fremtidsrettede omsorgsselskaper i Norden.

Vi har bistått Sekoya med navn, visuell identitet og nettsider som gjenspeiler selskapets ambisjoner. Navnet, inspirert av det majestetiske sekoyatreet, symboliserer styrke, vekst og tilpasningsevne. Den visuelle profilen balanserer tillit og lekenhet – tilpasset et teknologiorientert landskap – mens nettsiden er både brukervennlig og bygget for vekst.

Sammen med fotograf Jonas Carlsen har vi også utviklet en autentisk bildebank som formidler varme og nærhet – verdier som står sentralt for Sekoya.

Big Fish har hjulpet oss i støpeskjeen av Sekoya, og vært en avgjørende bidragsyter inn i oppstarten av dette selskapet. Big Fish har vist forståelse for at slike prosesser trenger modningstid, og samtidig levert på kort varsel når vi har hatt behov for dette. Vi samarbeider gjerne med Big Fish ved en senere anledning.

Kristian Sjøseth

CEO, Sekoya

 

Fargepaletten avgrenser Sekoya fra konkurrentene og posisjonerer de som et selskap drevet av mangfold og innovasjon. En rik palett som denne gir Sekoya et stort spillerom på utformingen av ulike prosjekter og kommunikasjon rettet mot ulike målgrupper.

Grafiske elementer som symboliserer variasjonen i samfunsoppdraget deres. De kan stå alene eller settes sammen. Elementene viderefører og komplimenterer sirkelen i logoen og forteller om et fremoverlent datadrevet selskap som adderer til en tradisjonell “bransje”.

Foto: Jonas Carlsen