Identitet, Print, Web
Eiendom Norge
I 2017 lanserte Kirkens Bymisjon Minuttesten - et tilbud som tar sikte på å senke terskelen for å teste seg for hiv
Migranter er spesielt sårbare for hivsmitte. Det finnes en enkel og gratis hurtigtest, men på grunn av manglende kunnskap og frykt for stigmatisering er det mange migranter som vegrer seg for å teste seg. Hvordan når man frem med livsviktig kunnskap til en så bred målgruppe? Kirkens Bymisjon forsøker med en enkel hjemmeside, illustrerende ikonbruk og brosjyrer.
Målet og oppdraget vårt var å ufarliggjøre og menneskeliggjøre hiv som tema. Enkle budskap, symboler og ikoner ble viktige elementer for å nå målgruppen på tvers av språk, leseferdighet, religioner og overbevisninger.
Ikondesign til minuttest
Identitet, Print, Web
Eiendom Norge
Web
Inocean
Web
Oslo Museum
Identitet, Print
ReArctic
Identitet, Web
Michelet & Co
Identitet
Hjem
Identitet, Print, SOME, Web
Trewerket
Identitet, Print, SOME, Web
Tribe
Identitet, Web
Gullruten
Identitet, Web
Track my Electricity
Identitet
Harestulia
Web
Hunton
Innhold
Ocean Hyway Cluster
Identitet, Print, Web
Fløylia
Print, Redaksjon
Svalbard Miljøvernfond
Identitet, Web
Workplace Oo
Identitet, Innhold, Web
Becour
Identitet
Social Media Days
Identitet, Web
Parallell
Web
Tromsø Arctic Pride
Identitet, Print, Web
Skøien Gastrobar
Identitet
Gullbranson
Identitet, Print, SOME, Web
MFO
Web
Svalbards Miljøvernfond
Web
Movel: Min Side
Web
AIM Norway
App-design, Identitet
Biathlon Target Analyzer
Identitet, Web
YSA Design
Identitet, Print, Web
Ørbn
Identitet, Print, Web
2Care
Identitet, Web
Redd fjorden
Web
Flove
Identitet, Webdesign
Bravo