Nytt boligprosjekt i marka!

Kunde

Harestulia Utbygging

Jobb

Identitet

Harestulia er et nytt boligområde i utkanten av Nordmarka, 40 min fra Oslo sentrum. Utbyggerne, LA Utvikling og Barlindhaug Eiendom, hyret inn Big Fish for å utvikle en visuell profil for området tidlig i prosessen.

En av de viktigste målgruppene i dette prosjektet er nyetablerte i Oslo, som ønsker mer for pengene. Kort vei til marka, frisk luft og ro i hverdagen er noen av områdets viktigste salgsargumenter – i tillegg til kort vei til Oslo med toget. Harestulia vil bestå av moderne småhusbebyggelse i funkisstil. Logosymbolet består av to funkisboliger og et tre og symboliserer det moderne i harmoni med naturen. Marka og dens farger og ro ble viktig inspirasjon for resten av den visuelle profilen.

– En visuell profil løfter et boligprosjekt og gjør det enklere å kommunisere ut. Både for oss som utbygger, men også for kjøper som skal forstå hva vi leverer. Å kunne jobbe med et kreativt byrå som Big Fish gjør prosessen mer spennende enn den allerede er, forteller Ann Margareth Hutchinson, markedssjef i Barlindhaug Eiendom.