Smakfulle konsepter

Glem den tradisjonelle kantinen! 4Service utvikler helt unike matkonsepter som en viktig del av sine service-tjenester.

Frokost, lunsj og middag, for ansatte i bygget eller familier i nærområdet. 4Service har en helt egen tilnærming til hvordan fasilitetene i et kontorbygg kan skape liv også utenom arbeidstiden. Alle konseptene følger selskapets fokus på sesongbaserte råvarer, høy kvalitet og god service. For dette fokuset er 4Service nominert til Årets storkjøkken 2020 av Matprisen.

Helhetlig konsept-tanke

4Service tenker helhet og kvalitet i alle sine leveranser, som gir seg til uttrykk både i design og innredning, visuelle profiler og i maten.

Investeringen i eksempelvis visuelle salgs- og konseptpresentasjoner er vel verdt det, da godt design kan spare oss tid og gjøre en del av jobben for oss.

Selv om vi gjør mye i egen markedsavdeling, har vi sett at å samarbeide med designbyrå er veldig verdifullt fordi de blant annet sitter på det psykologiske bak design. Investeringen i eksempelvis visuelle salgs- og konseptpresentasjoner er vel verdt det, da godt design kan spare oss tid og gjøre en del av jobben for oss. Når vi forteller om et konsept er vi bundet til ordene vi bruker, og vi vet ikke hvordan mottager oversetter disse visuelt. Kan kunden derimot se hva vi mener, vil det vekke en følelse av om det er riktig eller ikke, Marius Pedersen, Direktør Salg & Marked i 4Service.

Vi har bistått 4Service i anbudsrunder, der de virkelig viser hvordan de tenker helhetlig omkring sine mat- og servicekonsepter. Jeg tror dette er noe av grunnen til den enorme suksessen de har – ingenting er overlatt til tilfeldighetene! Christine Arnesen, designer i Big Fish.

Big Fish har blant annet bidratt med å utvikle servicekonseptet Oyal i kontorbygget Eufemia og en rekke konsepter som etter hvert skal inn på Økern Portal. I tillegg har Big Fish utviklet den visuelle profilen og nettsiden til Skøien gastrobar, som ble omtalt som «en av Oslos beste lunsjrestauranter» av Finansavisen, Trewerket – Valles nye nabolagsrestaurant, og 4Service sitt populære kontor- og møteromskonsept, Tribe.

Vi gleder oss alltid når en i 4Service ringer og forteller om et nytt prosjekt de vil ha oss med på. De er innovative, uredde og handlekraftige, noe som har landet dem en velfortjent nominasjon i NHOs kåring av årets service og handelsbedrift, Mari Tenden, daglig leder i Big Fish.