Nytt boligprosjekt i marka!

Ved grensa til Nordmarka, og kun 40 min fra Oslo sentrum, kommer Harestulia. Harestulia blir et område bestående av moderne småhusbebyggelse, perfekt for Oslofolk som ønsker mer plass og kortere avstand til grønne lommer, uten å gå på kompromiss på komfort og kvalitet.

Utbyggerne, LA Utvikling og Barlindhaug Eiendom, er i gang med reguleringsplanene for området og har hyret inn Big Fish for å utvikle den visuelle profilen.

– En visuell profil løfter et boligprosjekt og gjør det enklere å kommunisere ut. Både for oss som utbygger, men også for kjøper som skal forstå hva vi leverer. Å kunne jobbe med et kreativt byrå som Big Fish gjør prosessen mer spennende enn den allerede er, forteller Ann Margareth Hutchinson, markedssjef i Barlindhaug Eiendom.

– Barlindhaug Eiendom gir oss kreativ frihet til å tenke nytt og innovativt, samtidig som de er gode å kaste ball med. Slikt blir det gode prosesser av, sier Christine Arnesen, Designer i Big Fish

Harestua sin logo

To funkisboliger og et tre utgjør Harestulias logosymbol

Viderefører et godt samarbeid

Big Fish, Barlindhaug Eiendom og Miliarium Bolig samarbeider allerede på Fløylia i Tromsø, hvor første byggetrinn ble solgt på rekordtid.

– Barlindhaug Eiendom har vist at de verdsetter visuell kommunikasjon og at de tenker helhetlig og strategisk omkring dette tidlig i prosessen. Vi har hatt et veldig godt samarbeid på Fløylia og ser frem til å videreføre det her på Østlandet! – Mari Tenden, daglig leder i Big Fish.

Prosjektet kan du se her.