Logodesign: Behind the scenes

Når vi presenterer et nytt logoforslag har vi vært igjennom en lang idé- og skisseprosess. Vi har utforsket alternative muligheter, fulgt alle spontane innfall, og ryddet opp i kaoset. Her er et lite innblikk i noen av våre tidligere prosesser:

Her er noen av skissene våre for Rearctic. Vi lekte oss tidlig med oppbyggingen av navnet, isfjell og formene til operahuset. Se det endelige resultatet her.

 

 

For advokatfirmaet Michelet & Co lekte vi oss med de stramme formene i M’en og ønsket å sprite uttrykket opp med en uventet farge. Se hele prosjektet her.

 

 

For Becour ønsket vi å skape en tydelig merkevare basert på navnet. Et slags «stamp of approval». Resultatet ser du her.

 

 

For Eiendom Norge var det viktig med et tydelig og gjenkjennbart symbol. Eiendom Norge gir tilgang til nyheter, statistikk, politikk, historikk, kunnskap og hele Norge. Denne tankerekken var selve ankeret i utviklingen av Eiendom Norge sin visuelle profil.

 

Hva kan vi gjøre for deg?